Burdur TSO İletişim Politikası
- Odanın hedef kitlesi; Paydaşları (İç ve Dış Paydaşlar), Üyeleri ve Kamuoyudur.
- İç paydaşları (yönetici ve çalışan) ile kurum içi iletişim araçlarını kullanarak etkin iletişimi sağlar.
- Oda, Hedeflerini gerçekleştirmek için, zamanlamayı da ön planda tutarak, etkin iletişim planı hazırlar.
- Oda, mesajların hedef kitleye doğru biçimde ulaştırıldığını, Kamuoyu Algı Araştırması ile kontrol eder.
- Basın Bültenlerini etkili ve doğru biçimde hazırlar.
- Hedef kitle, ulaşılmak istenen amaç ve tercih edilen iletişim araçlarının birbirleriyle uyum içinde olmasını sağlar.
- Hazırlanan iletişim planını bütçe ile ilişkilendirir.
- Belirlenen hedefler doğrultusunda hedef kitlenin istekleri önemlidir. Hedef kitleye etkin biçimde ulaşabilmek için, onların beklentileri (mekan, zaman, yöntem) doğrultusunda hareket eder.
- Basınla düzenli temas halindedir. Basın listelerini güncel tutarak; medya ile röportajlar, basın bültenleri, elektronik bülten, basın toplantıları ve basın temsilcileri ile toplantılar yapar.
- Periyodik ziyaretler ve sektörel toplantılar düzenleyerek, Üyeleriyle sürekli temas halindedir.
- Paydaşlarıyla sürekli temas halinde olur (Temsil ve Lobicilik Faaliyetleri).
- Yönetici, Çalışan ve Üyeleriyle periyodik toplantılar düzenler.
- Dönemsel Faaliyet Raporları hazırlar.
Burdur TSO Yönetim Kurulu’nun 08.01.2021 tarih ve 143/9 sayılı kararıyla revize edilmiştir.